13è. Torneig de la Puríssima – Mercat Medieval de Vic

Els propers dies 6, 7, 8, 9 i 10 de desembre el Club Bàsquet Vic organitza l’13è. Torneig de la Puríssima – Mercat Medieval de Vic 2023.

Tots els partits es disputaran entre les dues sales del pavelló del Castell d’en Planes. el pavelló de l’Ausoneta i el pavelló de Gurb en horari ininterromput de 9:00h. del matí a 20:00h. de la tarda. A més a més, hi haurà servei de menjador per tots els jugadors, entrenadors, pares i acompanyants que ens ho hagin sol·licitat (amb reserva prèvia).

Relació de categories per dia:

• Dimecres dia 6 de desembre: Equips Premini
  • Dijous dia 7 de desembre: Equips Mini
  • Divendres dia 8 de desembre: Equips Preinfantil i Infantil
  • Dissabte dia 9 de desembre: Equips Cadet
  • Diumenge dia 10 de desembre: Equips Júnior

9 pistes! 371 partits! 186 equips! T’ho perdràs?

👉 Calendaris, resultats i classificacions disponibles en els plafons d’entrada al pavelló del Castell d’en Planes i a la web de Leverade! Nota: cal registrar-se per accedir a la informació. Conté anuncis.

👉 També a l’APP «Leverade – Real play» (disponible per iOS i Android). Nota: cal registrar-se per accedir a la informació. Sense anuncis.

INFORMACIÓ REFERENT ALS ACCESSOS ALS PAVELLONS:

1. L’accés a les instal·lacions és LLIURE. Capacitat d’aforament: 100%.
  2. Hi haurà servei de BAR.
  3. Els jugadors i entrenadors únicament podran accedir al terreny de joc en el moment de disputar el seu partit i un cop acabat el partit hauran d’abandonar la zona de banquetes amb la màxima rapidesa possible.
  4. Els pares, acompanyants i públic en general hauran de romandre a la grada i no podran accedir en cap moment al terreny de joc.
  5. Zona de menjadors (pavelló Castell d’en Planes):
    • Hi haurà una zona de menjador habilitada única i exclusivament per a jugadors/entrenadors que participen en el Torneig.
    • Hi haurà una zona de menjador habilitada única i exclusivament per a pares i acompanyants (que hagin fet reserva prèvia)

BON TORNEIG A TOTHOM!

Seguiu-nos a Twitter i Instagram: @ClubBasquetVic

Amb la col.laboració de