Equipacions temporada 2023-2024

L’ EQUIPACIÓ ESPORTIVA del Club Bàsquet Vic consta dels següents elements:

• Xandall complert
  • Samarreta i pantaló 1a. equipació
  • Samarreta i pantaló 2a. equipació
  • Samarreta d’escalfament pre-partit
  • Samarreta d’entrenament reversible
  • Bossa d’esport tipus motxilla
  • És obligatori per a tots els jugadors del club la seva adquisició (excepte Escoleta i Pre-mini, per aquestes dos equips no es necessari comprar ni el xandall ni la 2a. equipació ni la bossa d’esport).
  • Cal que tingueu en compte que amb la composició dels nous equips hi pot haver jugadors que coincideixin amb el dorsal de la samarreta. Poseu-vos en contacte prèviament amb l’entrenador del vostre equip per tal que us informi de quins números queden lliures i si hi ha alguna coincidència dins del mateix equip
  • Les equipacions s’hauran d’anar recollir a la botiga d’INTERSPORT EVEREST c/ Jacint Verdaguer, 9 – 08500 Vic.

Es poden donar les següents casuístiques:

• Jugadors d’equips ESCOLETA o PREMINI que són nous al Club i, per tant, han de comprar tot l’equipatge corresponent a aquests equips. Podeu fer la vostra comanda des d’AQUÍ.
  • Jugadors d’equips ESCOLETAPREMINI que ja formaven part del Club i que, pel motiu que sigui, només necessiten comprar alguna de les parts de l’equipatge. Podeu fer la vostra comanda des d’AQUÍ
  • Jugadors d’equips que són nous al Club i, per tant, han de comprar l’equipatge complert. Podeu fer la vostra comanda des d’AQUÍ
  • Jugadors d’equips que ja formaven part del Club i que, pel motiu que sigui, només necessiten comprar alguna de les parts de l’equipatge. Podeu fer la vostra comanda des d’AQUÍ

NOTA IMPORTANT: Les comandes no es tramitaran fins que s’hagi fet la corresponent transferència bancària. Cal tenir en compte també que les comandes que es facin un cop començada la temporada no es tramitaran fins al final de cada mes. Tant bon punt hagi arribat el vostre equipatge ens posarem en contacte amb vosaltres per fer-vos-ho saber.