11è. Torneig de la Puríssima – Mercat Medieval

Els propers dies 4, 5, 6 i 7 de desembre el Club Bàsquet Vic organitza l’11è. Torneig de la Puríssima – Mercat Medieval de Vic. Enguany, després de l’aturada obligada per la pandèmia, ens fa especial il·lusió recuperar aquest Torneig a la nostra ciutat.

Tots els partits es disputaran entre les dues sales del pavelló del Castell d’en Planes i el pavelló de l’Ausoneta en horari ininterromput de 9:00h. del matí a 19:30h. de la tarda. A més a més, hi haurà servei de menjador per tots els jugadors, entrenadors, pares i acompanyants que ens ho hagin sol·licitat (amb reserva prèvia).

Relació de categories per dia:

• Dissabte dia 4 de desembre: Equips Premini i Mini de nivell «A»
  • Diumenge dia 5 de desembre: Equips Mini de nivell «B», «C» i «D»
  • Dilluns dia 6 de desembre: Equips Infantil
  • Dimarts dia 7 de desembre: Equips Cadet

8 pistes! 256 partits! 132equips! T’ho perdràs?

INFORMACIÓ REFERENT ALS ACCESSOS ALS PAVELLONS:

1. L’accés a les instal·lacions és LLIURE. Capacitat d’aforament: 100%.
  2. És OBLIGATORI l’ús de MASCARETA a l’interior de les instal·lacions. La mascareta ha de ser homologada i ha d’estar sempre col·locada tapant nas i boca.
  3. Hi haurà servei de BAR. No es permet menjar a la grada de les instal·lacions. Per fer-ho caldrà sortir a l’exterior del recinte.
  4. Els jugadors i entrenadors únicament podran accedir al terreny de joc en el moment de disputar el seu partit i un cop acabat el partit hauran d’abandonar la zona de banquetes amb la màxima rapidesa possible.
  5. Durant la disputa dels partits només es podran treure la mascareta els 5 jugadors de cada equip que estiguin en pista.
  6. Els pares, acompanyants i públic en general hauran de romandre a la grada i no podran accedir en cap moment al terreny de joc.
  7. Zona de menjadors (pavelló Castell d’en Planes):
    • Hi haurà una zona de menjador habilitada única i exclusivament per a jugadors/entrenadors que participen en el Torneig.
    • Hi haurà una zona de menjador habilitada única i exclusivament per a pares i acompanyants (que hagin fet reserva prèvia).
  8. Ús del Certificat COVID. Cada persona que vulgui accedir a la zona de menjadors haurà de presentar un certificat, emès per un servei públic de salut, en suport digital o en suport paper, que acrediti alguna de les circumstàncies següents (queden exonerades de presentar certificat totes les persones menors de 13 anys):
    • Que a la persona titular se li ha administrat la pauta vacunal completa contra la COVID-19 d’alguna de les vacunes autoritzades (certificat de vacunació).
    • Que la persona titular disposa d’una prova diagnòstica negativa en relació amb la COVID-19 realitzada en les últimes 72 hores en el cas de les proves RT-PCR, i en les últimes 48 hores en el cas dels tests d’antígens (certificat de prova diagnòstica).
    • Que la persona titular s’ha recuperat de la COVID-19 en els darrers sis mesos després d’un resultat positiu obtingut mitjançant una prova diagnòstica considerada vàlida per l’autoritat competent (certificat de recuperació).

AUTORESPONSABILITAT. DISTÀNCIA. MANS. MASCARETA.

Cuidem-nos, cuideu-vos. Salut i bàsquet!

Seguiu-nos a Twitter i Instagram: @ClubBasquetVic

Amb la col.laboració de

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es AjVic-Vicactivat-2-1024x189.png

NOTA IMPORTANT: Aquests protocols poden anar variant en funció de l’evolució de la pandèmia i de les indicacions de les autoritats sanitàries i de l’Ajuntament de Vic.