Portes Obertes 2021

El Club Bàsquet Vic organitza des d’ara fins a finals de juny unes Jornades de Portes Obertes de manera que aquells nens que els hi agradaria provar com es viu per dins un esport tant apassionant com és el bàsquet puguin fer-ho. Durant aquestes Jornades el vostre fill podrà participar en els entrenaments dels equips actuals i podrà conèixer els entrenadors del Club. Els propis jugadors amb els que compartirà pista li explicaran com es viu el dia a dia en un equip de bàsquet.

Inscripcions: AQUÍ

Un cop feta la inscripció el Director Tècnic o el Coordinador del Club es posaran en contacte amb vosaltres per indicar-vos els dies i hores en que el vostre fill podrà venir a entrenar de forma totalment gratuïta amb un dels nostres equips.

NOTA IMPORTANT: Per protocols COVID, durant els entrenaments no es permetrà l’entrada als pares a l’interior del pavelló. És obligatori l’ús de mascareta homologada. No està permès l’ús dels vestuaris ni abans ni després dels entrenaments.